Gnällig

Heeeelt slut i kroppen, men inte huvudet.
Jag fattar inte hur Ni människor klarar
av att jobba 7-16 VARJE dag :S
Imorgon är min 3:dje morgontur och jag vill gråta, är
helt paj.
Men imorgon så ska jag på utbildning med jobbet
mellan 13.00-16.30 så då kanske det blir lite annorlunda, hoppas.
Sen på fredag jobbar jag kväll....men då hade jag
velat jobba dag för jag är ledig
sen i helgen.
Ja, man är då aldrig nöjd ;)

Har varit på spinning idag, kul som vanligt.
Cyklade till Friskis även idag och jag måste säga
att vägarna var värre idag än igår.
Men inte på grund av halkan utan på grund av
all snö som ännu inte blivit bort plogad !
HALLÅ PLOGBILEN, VAR ÄR DU ??!!
Jag höll på att dö, det var hur jobbigt som helst.
Hade jag vetat att vägen såg ut på det viset hade det räckt med
en cykeltur kring området och då hade jag kunnat skippa spinningen.
Måste bara fråga en sak, hur i hela fridens namn
klarar alla Ni föräldrar av att köra barnvagnarna just nu ?
Måste vara tungt som in i vassen då det ännu inte hunnit blivit plogat ?
Och stackars alla gamla och svaga människor som tvingas
knuffa fram dessa rollatorer genom enorma
snödrivor, usch.
Ni kan inte ha det lätt, men Ni gör ett bra jobb.
 Tummen upp för Er alla :thumbup:

Jag är såååå sugen på nåt sött, eller salt eller en cola :S
Tusingen jag åt ju nyss, men trots det vill jag
ha mer !!

 
Jag lovar, jag borde bli kock ;)


Taaaadaaaaah !! Färdigt !!
Om Ni vill ha receptet kan Ni höra av Er.

Kan inte snön bara smälta nu ?
Kan det inte bara bli vår nu ?
Kan inte tiden bara gå lite fortare nu ?
Kan inte jag bara sluta gnälla nu ?
NEJ, tänka sig för det kan jag inte !
Jag ska bara gnälla om EN sak till, sen är det slut gnält....
Ååååååh, mina prickar tar kåååååål på mej !!
Har fått 59 stycken nya BARA idag, skjut mej.....

Tror jag går och badar idag igen, kanske mår
jag bättre efter det :)




Kommentarer
Postat av: Verre

söka till sveriges mästerkock? ;) haha

här gjordes de hemmagjorda köttebullar, potatis, kokta morötter och hemmagjord gräddsås.. :) MUMS! G o jag mumsade i oss kan jag lova.. =)

PUSS!!

2011-01-13 @ 00:04:26
URL: http://ensamstarkmamma.bloggspot.com
Postat av: Natta

JÖSSES! Du är galen! Kokta morötter och allt, värsta lyxen Ni lever där borta ;)

DU borde bli mästerkock :)

Puss på Dej och Lilla G :-*

2011-01-13 @ 06:32:57
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0