Skön morgon

GOD MORGON !!
Så här länge har jag då inte sovit sen våren 1978, känns
fantastikst !!
Hade nog sovit ett tag till om det inte vore för att hunden
kom och väckte mej och ville ha mat.
Men jag tackar honom för det, hade inte velat sova
så mycket mera nu.
Just nu står Guss och äter, sen ska Vi promenera och sen
vet jag inte vad som händer :rolleyes:
Blev å andra sidan bortbjuden till Emil och Sorken, åker
väl dit en sväng kan jag tro då det skulle bjudas
på hemmlagat ;)

Happ, nu har Vilddjuret käkat klart och står och glor på mej.
Han vill väl ut anntar jag....

 
Sötaste burkarna va ?
Köpte 5 stycken, det får lov att räcka.....för den här gången ;)

Men jag tyckte att dom såg lite tråkiga ut så jag var
tvungen att pimpa upp dom lite...

 
Nu blev dom ju 100 gånger sötare :D
Som sagt dom finns på Lagerhause, KÖP NU !!

Vi var även inne på Ginatricot och där hittade jag lite
blandad kompott :)


En massa billiga trosor, 19 kronor styck.
Det vill jag nog ha fler utav...


2 stycken tröjor, billiga och bra att ha ;)


Jätte söta och fina örhängen, har kostat huuuuur
mycket som helst, men nu var det
75 % på dom !!

Nej, det här funkar inte längre.
Killen ligger och stirrar på mej och piper, han tror väl
att det ska bita på mej om han håller på utan att ge sig....
Och faktum är att det funkar, DUMMA HUND !!
Jag måste gå med honom nu, jag bara måste.

Vi syns senare, Ciaoo så länge


Kommentarer
Postat av: P-L

Som vanligt lyckas du... det blvev ju verkligen SUPERBRA ju.. =)

2011-01-16 @ 11:29:17
Postat av: Natta

TAAAAAAAAAAAAAACK min söta Du <3

2011-01-16 @ 13:42:24
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Jag

Snyggt !

2011-01-18 @ 10:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0