Nattis på Er alla

Nåååååååååå ? Hur går det där ute ?
Kom Ni på vad Vampryren ropar när han ser en snygg tjej ?
Inte ?
Han ropar;
- WOW VILKEN BLODPUDDING !!

Kul va :D
Thihihihi, tyckte iallafall jag.


Egentligen är det lite konstigt att inte Vampyren bara
kan ta och nöja sig med blodpudding
istället för att suga en massa blod ?!
Vore ju otroligt mycket enklare och framför allt trevligare :)

Äntligen hemma efter en kväll på jobbet.
Idag var det mycket att göra, men Vi hann med allt
så då får man väl ändå ta och vara nöjd.
Eftersom det var helgdag beställde Vi mat, jag
tog det gamla vanliga....kebabsallad.
Tänk att jag aldrig tröttnar på det :rolleyes:

Just nu ligger jag här hemma....själv.
Jag är HELT själv, inte ens Guss är hemma :(
Hur ska det nu gå, jag har en tendens till att ibland kunna skrämma upp mej
själv och börja tänka på en massa otäcka saker.
Vilka dumma grejer jag har för mej.
Ska istället ta och ladda ner en komedi och ringa mamma, då
blir nog allt bra igen :)
Måste ringa Mr F och säga gonatt också.
Tusingen va tomt det är här hemma.....HOPPAS jag :S
IIIIIIHHH !! Måste tänka på annat !!

Vad händer imorgon då ?
Jag jobbar 7-4 och sen har jag inga som helst
planer, kanske ska städa lite ?
Nääääh, usch.

Hallå, har inte jag världens mest underbara arbetskamrater ?!
Min söta kära Anna jobbar natt så hon lånade ut sin
bil till mej och Marre så Vi slapp ta bussen hem.
Åååååh, Anna Du är bäst !!
Tänk om alla var som Du då skulle det
inte finnas nå krig i världen.
Anna imorgonbitti kommer "Bettan" vara varm och gosig då Du
ska köra hem :D

Nu ska jag ta ett glas oboy och ringa mamma, måste
skvallra lite ;)
Nattis på Er

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaa, jag bara äääälskar när du skrivit ett nytt blogginlägg. Varje gång jag skriver i din adress, så hoppas jag innerligt att det ska vara ett nytt inlägg där.. Haha:)



Puss på dig sötis:)

2011-01-06 @ 23:29:54
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

Taaaaack Söta :D

Desamma !! Älskar när Du är här ;)



Puss

2011-01-07 @ 13:04:24
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0