Min söndag hittils

Nu är jag här igen, som jag lovade.
Har Ni sett mina nya Gubbar som jag har lyckats trixa
in i bloggen alldeles på egen hand :) :P ;)
Jag ÄLSKAR dom och kan missbruka dom huuuuur
mycket som helst.
Så snälla säg till om dom blir för många, thank U :cool:

Just nu är jag hemma igen efter en tripp till mamma och
pappa.
Vi åt ( som vanligt ) och sen satt Vi bara mest
i soffan och pratade.
Emil komförbi, har inte sett han sen Julafton då han
varit i Sälen....han var mycket hes om jag får säga det...
Nima håller på att laga min lampa som jag köpte på loppis.
Den var egentligen klar idag, men han tyckte
den skulle vara finare om kabeln till lampan var en
annan färg än vit....och det kan han ju tyvärr ha rätt i.
Bara att vänta tills imorgon eller tisdag så
är den nog klar.
Vill ju hänga upp den NU !

Igår var jag hemma hos Hanna tillsammans med
Veronica, Vi hade jätte trevligt.
Vi åt och drack en massa gottis, det är
ju ett MÅSTE då Vi ses :D
Snackade en massa och pratade gamla minnen, det var
längesen jag skrattat så mycket på
så få timmar.
Tack tjejer :love:

  
När det var dax för kladdkakan hade dock
INGEN tid för att prata :P

Innan hembesöket hos Hanna hade jag lyckats
tagit mej ut till Skultuna....men det var med
nöd och näppe.


Så här såg vägen ut till Tuna, ganska bra trots allt.
Men ju närmare jag kom mitt mål desto värre
blev det :bigeyes:

 
Man ser ju knappt vart vägen går !
Var tvungen att sakta in flera gånger på grund av sladd
och för mycket snö på vägarna.
Vart var Plogbilen då ?!

Dock är jag en sånn säker förare så jag lyckades
lura diket även denna gång :thumbup:

Bjuder även på lite bilder från Nyårsafton innan det
är dax för ett bad för min del.

  
Ååååh jag åt och drack och jag drack och åt och sen gjorde jag så här....

  
....meeeeera mat på mitt fat !!

  
Räddad av klockan, höll ju på att spricka av all mat !!
Klockan 00:00 gick Vi ut och såg på raketerna.

Dagen efter, på Nyårsdagen var jag nåååååågot trött.
Jag kan erkänna att jag var så trött att jag inte ens
orkade hålla i mitt glas när jag drack :S
Tur att jag har så snälla föräldrar som
köpte denna fina uppfinning åt mej
på min namnsdag.

 
Coooola va ?! Smarta framför allt, hehehehehe !

Nej, nu ska jag hoppa ner i badkaret.
Sen ska jag ringa Mr F, kanske kan Vi åka förbi
hans föräldrar och se vad dem gör ?

Hejpa så länge.


Kommentarer
Postat av: Hanna

JAA! Tack för igår, myspys och skratt skratt skratt!! Igen SNAART!! :)



Jag sa till Emil igår, att det spelar ingen roll om man är ledsen, irriterad el glad... För så fort du är med i samma rum, så blir man GLAD!!! <3 Love u!



Snygg du var i "drick-brillorna" haha;) Puss!

2011-01-02 @ 19:07:31
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

Tack Hanna för din fina komplimang och för din reklam, love U for that :D

Du gör mej oxå glad <3 !



Och Du brillorna är dina nääääääär Du vill ;)

Puss

2011-01-03 @ 08:04:02
Postat av: Hanna

:))



Då vill jag låna och prova brillsen nästa gång jag är hemma hos dig! :D



hihi! PUSS!

2011-01-03 @ 18:35:07
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0