Löften

Öööööööhhh.....när ska man bli människa igen ?!
Är så trött, så trött, så trött.
Kan sova hur länge som helst....eller nej, det kan jag ju inte
för imorrn är det jobb igen och DÅ måste jag upp
tidigt.

Helgen har varit helt fantastisk, plus att den ännu heller inte är slut
så MER kul hinner ju oxå hända :D
Har inga planer för idag, kanske åker ut till Skultuna
idag igen ?
Vi får se.
Undrar om min bror har kommit hem från sin skidresa ?
Måste ringa och höra :)

Jag skulle vilja gå på stan :)
Nån som vet om den är öppen ?
Ska kolla upp det.

Hmmm....annars då ?
Har fortfarande ooootroligt ont i snoken.
Nu på morgonen skulle jag tårka mej
under ögat och höll på att DÖ !
Jisses va ont det gjorde :S
Klockan 9 imorgon ska jag till
öron-näsa-hals igen och kolla att snoken sitter på plats
den här gången....om INTE struntar jag i det :S
Den får vara som den är ;)
Har fått SÅÅÅÅ många fina komplimanger om den, så jag är nöjd :D

Just nu sitter jag och väntar på Mr F som ska äta upp sina ägg,
sedan ska vi ut på en morgonpromenad.
När jag kikar ut genom fönstret ser det ganska behagligt ut
där ute faktiskt.
För den delen så behöver jag ALLA promenader jag kan få
med tanke på hur mycket jag har ätit dessa dagar :S

Jaha, nu ska jag klä på mej.
Men Vi kommer att höras senare idag så
det kan Ni skriva opp ;)


Hallå ?! Vad är Erat löfte för det här året ?
Vaaaaah, har Ni inget ?!
Joooo, det måste man ju ha !
Annars blir ju inte det här året någon match ;)
Se så, fixa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0