Hemma igen

Då var jag hemma igen efter träningspass nummer 2 :D
Hör och häpna jag har tränat 2 gånger idag, jag var ju
tvungen att köra 2 gånger idag då jag missade 1 tillfälle i måndags ;)
Har ännu inte hunnit med så mycket efter hemkomsten mer
än att givit Guss mat och stirrat på
min fin fina lampa, Ni ska också få se den.
Som sagt detta är ett loppisfynd, JIPPIE !!

 
Här är vår förra lampa, gillade den här också med den
"Nya" den har klass den ;)

HÅLL I ER !!

 
Håller på att montera ihop den...


Den är nu på plats, men nåt fattas... hmmm...


Så där jaaaaa :D


Gillar Ni den lika mycket som jag gör ?
Hihihihi !

Vänta ska bara gå och ta en titt på den nu när den lyser.....aaaaah
så där ja, lika fin som jag minns den.

Jaha, va har Ni gjort idag då ?
Jag har hunnit med en del faktiskt, imorse var jag bland annat på
Brynolf bagare men allt gick åt skogen :(
Dom kan inte ge mej det jag ville ha så jag får söka vidare....bläääää.
Har ETT sista place kvar att gå till, funkar inte det då hänger jag mej.
Eller nej, jag kanske kan nöja mej med att dra täcket över huvudet
och ligga till sängs en halvdag ?
Ja, så gör jag :)

Sedan har jag också varit och handlat med mamma och pappa, lika
kul som alltid.
Jag fattar inte hur kul jag egentligen tycker att det är att
handla, I LOVE IT !!
Måste söka hjälp för det :S
Hur som helst så gick Vi omkring i ÖB och letade efter
saker, bland annat efter sköljmedel och diskmedel men även efter 
MAMMASGRIS.
Pappa sa; - Kan Ni snälla hjälpa mej att hitta mammasgris ?
 Mamma svarade; -Okey, och började leta.
Jag fattade NADA, men hjälpte till att leta efter något som såg ut som en gris helt enkelt ?!
Tillsist var jag tvungen att fråga; - Mamma vad letar Vi efter ?
- Han vill ha MANNAGRYN, svarade mamma som ingenting
och fortsatte leta.
- AAAAAAAAAAAHAAAAAA !! mannagryn, säger jag.
Hur tusan ska jag veta det ?!
Hur tusan ska NÅN veta det ?!
HAHAAHAHAHAHAHA :D
Min pappa kan säga mycket tok och ibland
kan det bli riktigt fel, men det är bara kul och Vi älskar det.

Mr F är på väg hem, jag har önskat mej en kycklingsallad och sitter väl
nu och hoppas på att jag får den.
Sen ska jag väl duscha eller jag SKA duscha ( stinker apa ) och sen
vet jag inte vad som händer.
Kanske åker jag till mamma eller så åker Vi till Mr F's föräldrar, nåt
mer ska jag iallafall hinna med innan jag stänger ögonen mina.

Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0