Ett varnings meddelande !!

Gå INTE ut det är snorhalt !!
Var precis ute med hunden och jag vet inte huuuuur många
nära-döden-upplevelser jag var tvungen att genomlida :S
Jisses, såg ut som en pingvin där jag vankade mej fram,
kommer väl ha ont i benen med tanke
på hur mycket man var tvungen att gå och spänna på sig.

Ni fattar inte hur trött jag är....
Jag skulle kunna somna NU.
Ska inte lägga mej i soffan eller sängen för då
vaknar jag inte på de närmaste timmarna ;)
Nej, ska istället ta mej ann vår
dörrkrans här hemma.
Har ju en super duper fin krans som jag har 
på ytterdörren, men den har fått sig
ett antal törnar så jag ska försöka putsa upp den lite. 
Hoppas att den blir lika fin som den ser ut i mitt huvud :D

Vi hörs sen då :cool:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0