Längtar efter våren

Nämen tjena tjena :)
Hur har Ni det denna morgon ?
Jag har precis givit Gaston mat och snart ska Vi väl ta Oss den
där hääääärliga morgonpromenaden, hehehehe.
Sen åker jag och tränar och efter det har jag
inget inplanerat, men det är bara skönt
att inte ha så mycket inplanerat då man är ledig.
Jag vill hellre ta dagen som den kommer.

Igår kväll åkte jag och Mr F och storhandla på MAXI, det
gick smärtfritt då det nästan bara var Vi som var och handlade.
Är det fler än jag som ALLTID lyckas ta "fel kö", ALLTID ?!
Spelar ingen roll om jag sitter i en bilkö eller står
i en vanlig kö i affären så hamnar jag ALLTID i fel kö.
- Hmmm...den eller den, den eller den ?
Jag tar den för där står det bara EN person.
SWISCH !!
Så är jag sist igen....
Som sagt man ska aldrig låta sig luras av det alldagliga yttre, saker
och ting kan vara mer annorlunda än vad det ser ut att vara, inte sant ?

Nu ska jag ta den där morgonpromenaden och hoppas på att Mr F
har gjort frulle till Oss när jag kommer in ;)


H&M's nya collection


Kan det inte bara ta och bli sommar nu !!
Eller ja, iallafall vår ;)

Hej hopp :D

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sååå fina kläder!

sv: eller hur! :)

2011-02-07 @ 16:12:32
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0