Lyckans Ost

Nu är jag vaken igen :)
Tog mig en liten powernap på soffan, men nu är jag fit for fight igen !

En sånn dag, helt otroligt bra har den varit hittills iallafall.
Kanon dag på jobbet, kanon att pappa har kommit hem, kanon var
presenten han hade med sig till mig och Mr F och kanon
att jag nu är hemma och är ledig imorgon.
JIPPIE !!


Pappa hade med sig en liiiiiten present med STOOOOOR betydelse
hem till Oss från Iran, tack

Vet Ni en sak till ?
Kanske lite tråkigt, men Vi gjorde det iallafall...
Jag och Mr F såg filmen Trassel igår och den var JÄTTE bra !
Ja, Vi gick ju inte på bio direkt utan Vi laddade ner den :S
Mmmm, jag vet, stackars alla dessa filmer som går back på grund av
sånna som mig och Mr F som tankar ner ALLT från nätet, FY på Oss !!
Men Vi ville ju verkligen se den....så Vi gjorde det ;)
Till Er alla som inte sett den, SE DEN.

Alltså jag är på så bra humör att jag tror att jag går ner och
bokar mig en tvättid nu med en gång, vill tvätta NU !
Japp, så får det bli.
Ska samtidigt passa på att ta en runda med hunden.
Snart är Mr F hemma igen och då ville han ha filmkväll och
det har jag ju inget emot.

Ni vet att mitt nya jag har inneburit en massa prickar vilket jag inte alls
tycker om, har testat sååååå många olika produkter i mitt face
att jag tror att det trillar av snart...okey, jag överdriver, men det är
då tusan inte kul.
Nu har jag fått ett 111:e tips att pröva i mitt ansikte, har hört av
många ( iallafall av 2 stycken ) att Neutrogena ska vara bra.


Nån mer som testat denna 3 stegs rengöring ?
Hoppas på att dessa nu ska göra under med mig :cool:

PipKalle står och blänger på mig, samtidigt kommer det små
pipande ljud ur honom....
Ja, jag måste gå.


Titta vad jag hitta på ICA, nån som testat den ?
Blir man en "Lyckans ost" om man käkar den ?
Då ska jag köpa den när jag har en dålig dag, men det
vore synd att slösa på den en dag som denna :D

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Frederica

Menar du finnar ?

Jag har/haft mycket problem med det...



Kan tipsa dels om Mary Kay som jag använder nu. Deras bas serie mot fet hy.

Bäst är nog excuviance, dyrt och går inte köpa överallt det heller. Ganska starkt så har inte fått använda under grav/ ammning. Men det är riktigt bra :) Min husläkare tipsade om det.



Men hört att nutrogena också är bra :)

2011-02-06 @ 18:49:08
Postat av: Frederica

HUDläkare ska det stå, dumma iphone att ändra på allt :P

2011-02-06 @ 18:51:21
Postat av: Rebeccas corner

Ja visst är den söt!



Åh inte provat, men hört att hudvårdsserien ska vara bra!

2011-02-06 @ 23:23:44
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0