Ljudboken

Hahahahaha :D
Satt och kollade på "Familjen annorlunda" och jag säger bara
JÖSSES !!
Nog för att Vi också är en stor familj, men jag minns aldrig att
det var på samma vis :rolleyes:
Tänk att gå och handla med 10 ungar eller laga mat för hela familjen !!
Eller tänk när dem allra minsta ska i säng OCH på all disk och tvätt som blir !!
IIIIIHHH !! Tänk att åka utomlands med familjen... 
Kom på en sak till, tänk sen när barnen blir större och tar med sig sina kompisar
hem och dem ska sova över....JÖSSES alltså :D
Jag AVGUDAR alla föräldrar !!



Ta för Er föräldrar där ute för den här är till Er

Idag har det som sagt inte hänt så mycket för min del.
Har mesta dels bara legat och lyssnat på min ljudbok.
Vet Ni att det är ganska svårt att lyssna på ljudböcker eller
iallafall för mig.
Problemet är att jag somnar hela tiden :S
Men det gör inget, jag kan ju alltid spola tillbaka.

Nu har Spårlöst börjat och det är ju kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0