Komigen Natta

Ååååh DÄR förfrös jag 7 fingrar och 3 tår genom att bara
sticka ut näsan genom ytterdörren !!
Ni kan ju tänka Er vilka ytterligare kroppsdelar jag förlorade känseln i
då jag var tvungen att sedan GÅ en runda med hunden :S
Brrrr !!
När kommer den underbara våren då ?

Idag var jag som sagt på spinning, spann som en katt 
på cykeln gjorde jag ;)
Men nu börjar jag känna mig konstig i halsen och tung i bröstet....
Bara jag inte blir sjuk nu, vore allt annat än bra.

ATTANS !! Kom på att jag har en skoluppgift som ska var inne
på torsdag !!
Ja, inte för att jag hade glömt den helt men visst hade jag
förträngt den alltid.
Bara att sätta igång då.

Imorgon jobbar jag dag och efter det har jag ett spinningpass
inbokat igen.
SNÄLLA låt mig vara frisk !!

Har Ni förresten sett nya Big Brother ?
OMG !! Varför ?!
Vi får väl se vilka skandaler som det kommer att skrivas och
talas om denna säsong.

Nu har jag köpt mina underkläder till bröllopsnatten ;)
TJOOHOO !!


Jag kanske inte är i klass med dessa, utan snäppet bättre
är jag nog ändå ;)

Nattis på Er
 


Kommentarer
Postat av: P-L

MÅNGA SNÄPP BÄTTRE om jag får be... :D

Jippi du är sååååååå duktig du!! STOLT är bara förnamnet.. =)

2011-02-22 @ 23:43:20
Postat av: Natta

AAAAAAAAAAAAAAHHH !! Du är BÄÄÄÄÄST <3

2011-02-23 @ 00:16:06
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0