Ren och lugn dag

Här sitter jag och ugglar, hoho hohoooo !
Hahahahaha, jag är då tusan i mig inte frisk på en fläck ;)
Måste bli lite seriös annars håller det inte !

Idag har jag skurat och donat här hemma nästan hela dan, har hunnit med
att träna och handla lite, men annars har jag spenderat
dagen i mitt hem.
Har varit riktigt skönt faktiskt, känner mig lugn i hela kroppen vilket
jag inte gjort på länge.
Jag har till och med dammsugit 3 hela gånger och moppat 2 gånger.
Kanske låter helt sjukt, men i det här huset finns det vissa
prossedurer jag måste gå igenom innan jag är nöjd....jisses jag
är knäpp på riktigt ?!
Synd bara att jag måste dammsuga om allt imorgon igen för nu har hunden
smulat ner hela huset med sitt nya ben :S
Aja, sånt är livet det man förlorar vinner en annan osv osv...


Gissa vad den här killen sitter och väntar på...


Detta va vad han ville ha ;)


Han har hållt på här hemma från tiiiidig morgon och håller på än med
det där benet, Gulle då

Snart ska Gulle och jag gå en sista promenad tillsammans med Mr F.
Han är och tränar just nu, men snart så är han hemma igen och då
ska Vi röra lite extra på döfläsket alla 3.

Tack förresten Jasse för den där fina "saxen" ( tror dock att det en tång ) Du köpte
åt mig, passar jätte fint på min paradhylla.
Köp gärna mer saker åt mig om Du hittar :cool:

Nu ska jag klä på mig, för snart kommer Mr F.
Bye

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, LILLA benet;)

2011-02-03 @ 09:50:13
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

JA !! Det kostar bara 29 kr så han får JÄMT det ;)

2011-02-03 @ 10:47:25
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är snäll du Nattis:))

Och underbar också!

Puss <3

2011-02-03 @ 17:45:46
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0