Hej igen

Klockan börjar närma sig elva och denna dag är snart slut, synd.
Tänkte nog ta mig förbi en hamburerrestaurang innan tolvslaget ;)
HAHAHAHAHAHA :D
Kanske låter detta tragiskt, men det är det inte.
Jag har gjort så mycket idag att jag knappt hunnit äta på
min "Ätar-dag", men jag har självklart lyckats klämma i mig
en hel semla iallafall.


Min Konsumpåse från morgonens promenad med Guss
Ser gott ut va ?


Det har varit otroligt fint väder hela dagen idag, hoppas
på liknande väder imorgon med

Har Ni också märkt hur mycket ljusare det har gått och blivit
på kvällarna ?
Förr var det ju mörkt redan vid 3, men nu är det
fortfarande ljust fast klockan slagtit 5 !

 

 
Nu går Vi mot ljusare tider som man brukar säga :)

Om jag skulle ta och packa in mig i bilen och fara iväg ?
A just det !
Mr F är ute med hunden och han låste in mig efter att han gått.
Ja, såklart jag kan öppna dörren inifrån, men han har bilnycklen på
hemmanyckeln :(
Killen har ju lyckats slarva bort sin tredje hemmanyckel !!
Nu blir det inga fler, stopp, punkt, nej, finoto, glöm det.
Får vänta en stund då.

Kan ju passa på att visa min nya mobil för Er :D

 
Nice haaa ?
Modellen heter Samsung Galaxy S

Dock fattar jag nada :S
Men Emil har hjälpt mig med det viktigaste, kolla vad han fixat åt mig.

 
Det ska föreställa ett akvarium med rörliga fiskar och trycker man
på skärmen så kan man mata dem
JÄTTE KUL JU :D

Fyyyyy tusan vad jag är tråkig, men jag gillar det.

Har tränat idag, varit hemma hos mamma och pappa OCH hos Emil.
Har även lyckats klämma in några timmar här hemma, vilket har
varit mycket skönt.

Igår kväll satt Vi hemma hos Mr F's mamma och pappa och disskuterade
lite.
Gjorde en gästlista.....oj då !
Åt god mat och drack det sedvanliga och obligatoriska teet ;)
Var väl hemma nån gång efter 12, halv 1 och då försökte Vi
se en film men lyckades ej.
Kanske blir en idag ?

Hmmm...nu har dem varit ute nästan 1 timme, kanske
ska ta och ringa så jag hinner få min burgare ?

Vi hörs, trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0