Tråk

Ligger hemma även idag, skulle egentligen börja jobba om en
liten stund men det går som sagt inte...
Inte för att jag är döende, men minsta lilla ansträngning
får mig tungandad och jätte svettig och då är det
inte så lätt att gå och jobba.
Blääää...

Här hemma kan Ni ju tänka Er hur det ser ut för min del.
Ligger BARA i soffan och plöjer igenom film efter film.



Den här var inte så bra...


Den här var ganska bra...


Min humor ;)


Hela säsong 1, KUUUL :D


Också ganska rolig :)

Ja och vad kan Vi dra för slutsattser av detta ?!
Jo, att jag har gaaaaanska tråkig humor om man frågar Mr F ;)
Men annars duger den !

Nu ska jag lyssna lite på min ljudbok som jag har fixat hem.
Ganska skönt med ljudböcker ibland.

Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0