Nostalgitripp

Klockan är nu ganska mycket, men jag kan då inte sova.
Beror nog mest på att jag inte kan andas genom näsan utan bara genom munnen.
Och som Ni alla vet att andas man med öppen mun
så blir man också torr i mun :S
GRRRRRRRRRRR för denna bacill som tagit över min kropp !!

Jag och Gaston har precis ätit upp vår mat, blev hamburgare från
BK ;)
Liiiiite tråkigt var det faktiskt att äta den där burgaren då jag inte
kände någon smak...men strunt i det för NU är den slut.

Mr F är ute och firar sin vän som fyller år idag, GRATTIS Sebbe.
Så nu ligger jag här hemma och kollar på film efter film, skönt.
Gussi sover sen mer än 1 timme tillbaka, lyckos han...

Joooo, är Ni beredda på en Nostalgitripp som heter duga ?!
Är Ni ?!
Check this out ;)


Nintendo 8-bitar :D
Nån som minns ?

Vi åkte ju som sagt till Stockholm här om kvällen och det gjorde Vi
enbart för att Mr F skulle köpa sig detta spel.
Det tog Oss ÖVER 3 timmar innan Vi var hemma igen med
plastburken.
Men JÖSSES vilken nostalgi det var och spela Super Mario igen :D
Dock vet jag en viss person *host* Mr F *host* som snart
kommer att hamna på rehab om han inte slutar spela
Zelda snart :S

Ska släppa ut Guss på gården så att han kan slå en drill.
Sen blir det en ny film.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0