Min onda mage

*Suuuuck*
Jag är lite ledsen, inte ledsen så tårarna sprutar men så att 
jag kan tycka att det är lite tråkigt.
Anledningen är den att jag inte kan gå på intensivpasset idag....
I know, I know get over it, men jag ville ju verkligen det.
Har haft såååå himla ont i magen idag, antar att det är min katarr
som spökar.
Har inte kunnat äta en smula för då har magen min vänt sig ut och in, ingen
skön känsla precis :S 
Och här hemma har min kära man lagat mat åt mig, hoppas att jag kan äta snart.

Joooo, vet Ni ?
Helt ärligt jag måste ha världens bästa Mr F !!
Jag lovar !!
Inatt väckte han mig och gav mig en present, då visste jag inte
vad det var för klockan var närmare halv 2 och då sov jag ju
så djupt för längesen.
Men imorse när jag vaknade såg jag vad det var jag hade fått, EN NY LUR !!
Ååååh, så glad jag blev :D
Ni ska få se bilder på den sen, för just nu ligger den här bredvid och laddar.
Min Mr F är fantastisk helt enkelt.


En puss till Dig min Älskling

Jaha, istället för ett intensivpass får det väl bli
en eftermiddag framför tv:n.
Sen ska Vi fara hem till mina svärföräldrar och där blir
det lite planering inför sommaren som snart är hääääär :D

Hejpa


Kommentarer
Postat av: P-L

JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOO för Mr F

2011-02-11 @ 19:09:55
Postat av: Natta

IIIIIIIIIIIIIIIIIHHH för Mr F <3

2011-02-12 @ 10:17:28
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0