Hungrig

Söndag idag, vilket innebär enligt mina uträkningar att det
är måndag imorgon.
Måndag innebär jobba, men frågan är OM jag kan det imorgon ?
Har sovit som en trasik, vridit och vänt mig hela natten lång.
Vaknade hal och svettig med en mycket öm näsa.
Kan helt ärligt inte snyta mig längre, TUSAN nu får snoret rinna
jag orkar och kan inte bry mig mer !!
Buuuhuuuhuuu ;(

Som Ni ser har jag inget positivt att komma med...
Eller ja, jag har ju haft tid och kika runt lite
på bröllopsprylar osv.
Har tittat en del på frisyrer, men det är svårt.
Jag skulle vilja ha håret uppsatt, men ALLA säger att jag har
det JÄMT och STÄNDIGT och det stämmer nog ?!
Har väl nån snygg frissa sparad på datan, så när jag blir
frisk igen ska jag ta med mig bilden till frisören och visa.


Om jag kör med hatt slipper jag tänka på frissan !!

Nu ska jag TVINGA Mr F att fixa käk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0