Gussan och jag är vakna

UPPE :D
Ja, jag har varit vaken 1 timme redan men nu tog mig ur
sängen och ner i soffan.
Hehehehhe.
Nä, men ärligt talat så skulle jag vilja sova längre
men har sååååå mycket spring i benen.
Va tusan ska jag göra av springet ?
Vill slappna av, ta det lungt, softa och en massa
andra lata saker.
Men det går inte....
Kan ju bero på att jag inte har tränat på HELA veckan ?
Men det har faktiskt inte gått :(
Onsdag och torsdag har varit riktigt jobbiga för mig.
Har börjat skolan 9 och slutat 3, sen iväg och jobba så
fort jag bara kunnat för att sedan sluta halv 10 på kvällen.
Så man tycker att jag borde vara trött ?

Idag ska jag iväg till skolan på möte vid 11, men sen
drar jag till STOCKHOLM :D
UUUUUNDERBART !!
Är nämlige ledig nu i hela 4 dagar och det hör till ovanligheterna
måste jag säga.
Jag vet inte vad jag ska hitta på med så många lediga dar efter varann ?
Kanske ta nåt extra pass på jobbet ;)

Guss vill ha mat....
Han ska väl få det.
Sen ska Vi ut och gå, sen in i duschen och iväg
och träffa Ulf efter det.
Jag hoppas att han kan hjälpa mig !!

Jag kommer att strypa hunden...vänta.
Så där ja !!
Alltså jag ströp han inte, jag gav han bara mat.


HUUUR kan man INTE gilla den här ??!!

Dax att dra sig vidare kanske ?
Vi hörs när Vi syns, Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0