Grattis Simon !

Hej, hej :D
Då var jag hemma och som vanligt har jag bäddat ner
mig i vår kära soffa.
Har farit runt även idag och kollat lite på blommor
och övrig dekoration till borden
och till resten av festlokalen.
Måste säga JÖSSES va svårt allting är !
Tänk att man ska ha så svårt att välja ?!
Alltså det är apsvårt fast jag redan vet vad jag vill ha, för man ser
ju hela tiden något som är liiite finare än det första man valt osv osv.
Som jag sa till Mr F idag, tur att man bara gifter sig 1 gång i livet ;)

Efter blomster-rundan plockade jag och Jasse upp Emil och Sorken.
Vi drog vidare till Skultuna där mat och fika väntade på Oss.
Idag fyller nämligen min yngsta bror 20 år.
Kan Ni tänka Er att min yngsta bror blir 20 ??!!
Jösses Amalia, nu känner jag mig riktigt gammal....HAHAHAHA !!
Åt som en gnu så nu mår jag illa :(
Men jag skulle gärna vilja ha sushi !!
Måste ringa Mr F....
GRATTIS SIMON !!

FY TUSAN !!
Nu har jag inte tränat på en hel vecka, känner mig som en
fiskbulle !!
Men imorgon drar jag igång igen, nu är leken slut.
Lunchpass med Reza klockan 11.30 på Björnövägen för Er
som vill komma och göra mig och Reza sällskap ;)
TJOOOHOOO !!
NTZ NTZ NTZ !!
Hahahaha.
En gång lät jag så där på jobbet och en arbetskamrat till mig
tyckte att jag var JÄTTE snuskig.
WHAT ??!!
Försökte förklara för henne att det är så det låter på Friskis, men
hon trodde mig inte och idag kan hon inte se mig i ögonen ;)
HAHAHAHAHA !!

Nej, Guss ska få käk och jag ska övertala min snygga pojkvän att
han ska köpa med sig lite råfisk hem till mig.

Hallå, hallå ??!!
Glöm inte att se Solsidan idag klockan 20.00 på kanal 4.
Aha, Ni hade inte glömt ?
Va bra då :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är såå duktig som fixar o donar Nattis!! Men duuu.. SÄG TILL om du behöver hjälp!! Vad det än är..allt från att fixa fram bord till bästa sopsäckarna;) haha! Bara säg till! :)



Jag hade även gääärna joinat dig & Reza imorgon, men jag jobbar.. buuhu! Men senare i veckan dååå kommer jag:D puss

2011-02-20 @ 19:28:46
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: P-L

jag hjälper oxå gärna till.. =) Nu har du två du kan köra med.. ;P

2011-02-20 @ 19:44:20
Postat av: Natta

Ni vet inte vad Ni ber mig om brudar ;)

Jag kommer att ge Er grått hår :D

2011-02-20 @ 22:49:34
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bring us the grey hair;) haha!

PUSS & GONATT <3

2011-02-20 @ 23:36:27
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: P-L

Jag har redan grått hår men jag färgar det så det syns inte. :-P mohaha

2011-02-21 @ 11:36:33
Postat av: Natta

HAHAHAHAHAHA XD

TÖÖÖÖÖNTAR !!

2011-02-22 @ 10:31:19
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0