Det börjar ju bra

Såpp, nu har jag varit ute med hunden och ätit frukost och nu
är Mr F ute och springer med hunden och sen ska väl
han äta sin frukost.
Ja, hunden får ju mycket motion iallafall :)

Idag sov jag fram till klockan kvart i 9 vilket är hur länge som
helst känns det som, så himla skönt att vakna
nästan av sig själv ( Mr F's väckarklocka gick igång ).
När Mr F kommit hem igen ska han självklart få göra sig klar och sen
får han lämna mig på Friskis för ett lunchpass.
Efter lunchpasset ska jag vidare mot stan och träffa ett par
personer, hold your fingers and tår för Oss !
SISTA CHANSEN....känns det som, men jag ska ju
jämt överdriva ;)

Min STORA lillebror fyller 20 år snart och jag måste hitta en present till honom :rolleyes:
Det är faktiskt ganska svårt måste jag säga, vad vill man ha liksom ?
Får luska lite, hehehehe.
Tänk att Långben snart fyller 20 ?!
Det får mig genast att tänka på hur gammal jag är.....oj då !

Nej, nog funderat över åldern för nu ska jag packa väskan
och stå startklar då signalen går.
MOOOT FRISKIIIIIS !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0