Catching

Caaatching !!
Magen min är mätt efter en helkväll på mitt nya favvo ställe, Grekiska Kolgrillsbaren ;)
Hade jätte trevligt och det var kul att se att så många kunde
slita sig från jobbet ikväll, dessa kvällar är
otroligt uppskattade.
Åt det gamla vanliga, nötfärsspett med burgul...mumma !
Caaatching !!
Hunden är rastad och nöjd, vilket resulterar i nöjd matte :)
Nu ligger han här och snarkar min lilla pälsboll.
Mr F har herrbesök även ikväll, hahahaha han var så glad tidigare
då han verkligen insisterade på att jag skulle iväg och äta med jobbet.
Jag frågade om han inte hellre ville ha mig här hemma hos sig ?
Ooooh nej, åk Du bara för jag kommer antagligen ta hem lite
folk även ikväll.
Aaaahaaa.
Han var så glad och började plocka bort allt från köksbordet innan jag
ens hunnit ut genom dörren för att få plats med spelkorten.
TÖÖÖÖNT !!
Men om Ni däremot skulle höra dem nu skulle man kunna tro
att det snart bryter ut ett världskrig mellan dem :S
TÖÖÖÖÖNTAR !!

Faktiskt är jag ganska nöjd med dagen, så jag tror
att jag ska ta och tvätta av mig och gå till kojs.
Helt fantastiskt att jag kan sova
trots allt oväsen här hemma.


Natti natt


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad e de jag ser?? :) har du ätit där UTAN mig?? hhaha

åhh vad gott verkligen.. :)

längtar ner så man kan äta där jämt.. ;) HAHA

O spicy hot.. mums.. :)

PUSS på dig!!

2011-02-11 @ 10:10:24
URL: http://ensamstarkmamma.blogspot.com
Postat av: Natta

JA !! Jag var där :D

Det var jätte gott som vanligt. Hade dock lite dåligt samvete över att jag gick dit utan dij :(

Men nästa gång Du kommer ska Vi dit igen eller Spicy ;)



Puss

2011-02-11 @ 16:39:01
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0