Paket och mat

Meeeeen va nu ?!
5 grader "varmt" på morgonen, är det normalt ?!
Jo visst är det normalt, men INTE i augusti !!
Och absolut inte i början av månaden, det är ju trots allt
bara den 12 augusti idag.....*suck*
Vill ha sol :(


Jaha, då var det snart frost på löven igen :S

Annars inget nytt, ska iväg till ICA och hämta mitt paket från H&M.
JIIIIIPPIE !! Lite kul ska man ha trots allt ;)


Ooooh, jag har INGEN aning om vad som döljer sig där inne :D

Aha, då vare helg igen.
Inte för att det spelar mig nån roll då jag har semester, men
under helgerna är ju alla andra lediga och då
har jag ju FLER att hänga med ;)

Nej, mat i magen och sen mot ICA.

Idag blir det bjudning hos Mr F's syster.
Ska bli mumma med en massa mat....IGEN...
Sen blir det nog nåt glas vin också ;)

Får se vad som händer imorgon, lutar åt en
tripp mot Stockholm :D

Puss puss puuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0