Snart spinning och jobb

Har precis ätit frulle, gott som bara den :)
Jag och Guss cyklade till Västerås bagarn på Tunby, skön
morgon runda för Oss båda 2.


Jag älskar dom här påsarna, påminner mig om så mycket gott ;)


MUMS !! Solrosbröd !!


Gussi är heeeelt slut, YES !! Mission completed !!

Nu är det snart "Efter 10" på tv 4.
JÖSSES va fint dem har inrett hennes studio.
Så där skulle jag vilja ha hemma ;)

Snart ska jag iväg och träna, blir spinning och sen blir det jobb.
Men innan dess MÅSTE jag läsa lite ur den där tråkiga
handledarboken....blää.

Jo, jag är klar med min CV och den blev riktigt bra måste jag säga.
Ska bara hitta nån schysst bild på mig själv så
dem kan se vem man är också, hehehe.

Sen har jag även fått löneförhöjning och DET mitt folk
är jag så glad över :D

Nej, dax att göra lite nytta.
Ciaoo

En sak till, jag kommer att måla den där hyllan vit.
Tror också att den blir finast så.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh så gott med nybakat.. jag kommer förbi och äter upp dom:) Jobba lungt nu gumman! Puss<3

2011-04-05 @ 11:15:19
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0