Morgonpromenad vare

Morgon morgon mina underbara Ni
Då sitter jag här och väntar på att klockan ska bli "pass-träning"
och efter det blir det work igen.
Om Ni undrar har min underdel nu äntligen vaknat :)
Däremot känns det som om jag har en pågående hjärtinfarkt...
....nej usch !! Sånt ska man inte skoja om, men jag har ont i
böstet på vänster sida :S
Kanske ger med sig snart.

Hahahahaha !!
Imorse när jag var ute med Gussi så gick Vi längst med
ett vatten drag, hur mysigt och skönt som helst tills det
PLÖTSLIGT hoppade till nåt i gräset.
GROOOOODOOOR !! Eller PADDOR om jag får be !!
Jag skrev som en dåre och hoppade upp och ner så inget
paddskrälle skulle flyga på mig.
Gussi tyckte att det var jätte kul med dessa TUSENTALS
paddor ( överdriver lite ) och började jaga ner dem i vattnet.
Ja, ingen räddare i nöden direkt....
Bläääää !!


VEM tusan skulle kyssa denna om den så blev en prins ?!
Neeeeeej, usch och fy !!

Nu ska jag ringa min pappa och kolla vart han tagit vägen med
vår kärra.

Ha det bra, tralla laaaaa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0