fira påsk idag då

God morgon god morgon :)
En sådan underbar norgon va ?
Solen skiner och fåglarna har kvittrat sen tiiiidigt imorse.
Sitter just nu och äter mig en macka och dricker en kopp
te, hungrig var jag....som alltid ;)

IDAG mina vänner blir det till att fira påsk, ja efter att jag
har jobbat klart förstås.
Sen bär det av till Mr F's släkt och där ska jag äta
ÄNNU mer.
TJOOHOO !! Livet är bra underbart ibland.

Igår var en lång dag, hann med en massa.
Bland annat hann jag med att tvätta bilen igen hemma hos
mamma och pappa.
När pappa fyllde 50 år fick han en högtryckstvätt av Oss barn
och den fick Vi syn på igår, så nu kan
jag tvätta kärran varje dag om jag vill :D
Ja, iallafall 1-2 gånger i månaden....

Nu är mackan snart slut och jag ska borsta gaddarna, hörs later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0