äckligt äre !!

HALLÅ !!?? Det var en TUNGA som Guss hade hittat igår !!
Nu ligger den utanför mitt hus, blä.
När jag var på väg till jobbet var jag tvungen att
gå förbi den där köttbiten, visste inte hur jag skulle
bete mig för att slippa se den ?!
Så jag kom på den briljanta ideen att springa förbi den och blunda
och det gick galant ;)
Dock råkade jag se den nu när jag kom hem istället...

Aha, har precis badat klart.
Gick som på räls.
Snart ska jag ut med hunden och sen tänkte jag be
Jasse fixa mitt hår, Gud nåde henne
om hon säger nej ;)
Ska bli mums-filli-babba och äta idag, är redan jätte hungrig !!
Ska bli skoj över huvudtaget att komma iväg till Stockholm idag !!
Mr F har sett fram emot det så länge :)

Nej, nu tittar Guss konstigt på mig...
Måste gå.
Måste också komma ihåg att INTE gå ut genom stora
entredörren utan ta bakdörren.
Komihåg Natta, komihåg...


Kommentarer
Postat av: frederica

Då ska jag ta en titt på tradera ;)



Kuddfodralen är faktiskt köpta på Ge-kås i Ullared. Massa billigt och fint där i shabby/lantlig stil :)

2011-04-02 @ 20:39:47
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0