3072 år

Hola 😃

Det var exakt 3 072 år sedan jag loggade in här sen sist!
Ha ha ha!
En smula överdrift? Må hända, men sanningen är inte långt därifrån 😊
Just nu befinner jag...eller VI är nog mer den korrekta definitionen. Jag, Mr F och Gussi Oss i Spanien, Alicante, närmare bestämt Playa san Juan 😎
Vi har flyttar hit till Spanien, Alicante, närmare bestämt Playa san Juan på obestämd tid!
Yes!! Så äre!!
Som sagt mycket har hänt vilket man snabbt kan dra som slutsats, men en sak är den samma...jag och min mage....
Med det sagt måste jag säga Adiós då jag är hungrig som bara den 😁
Men jag skriver snart igen ✌️


Puss


Kommentarer
Postat av: Mikael Jackson

Hej det måste ju kännas toppen : ) Lycka till nu

2014-02-13 @ 02:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0