Yes!

Men JAAAAAAAAAA äntligen har jag jobbat klart!! YES!! Tjooohoooo fredag här kommer jag 😎
Dock jobbar jag ju både lördag och söndag också, men just nu känns det så jäkla bra!

Är i mina gamla hooooods, Gryta.
Värsta nostalgi-trippen på länge 💜
Åkte igenom med bilen och minnena bara flödade i mitt huvud från den tiden vi bodde här.
Jisses!
Visst trivdes jag vansinnigt mycket här på Gryta, men jag vill inte tillbaka. Nej här är jag klar, vill se nå annat.
Men man ska aldrig säga aldrig för det är då det händer 😉
Men som jag känner nu så vill jag inte tillbaka.
Ååååh såg alla våra promenadstråk och alla stenar jag brukade sitta på och skogen vi ofta gick i.
Vilka härliga tider 💜
Efter det här besöket är klart åker jag hem till hunden, tar om han orkar en liten sväng och sen blir det till att dra fram en stol och sätta sig i solen och läsa.
Måste ge boken en tredje chans 😁
Eftersom jag sov så dåligt inatt tror jag dock att det kommer bli en tidig kväll. Pallar nog inte att fara runt på en massa ståhej, det är ju festival men det får också vara....tror jag?!
Idag hade jag en väldigt intressant och bra arbetsdag, det gick fort och relativt smidigt.
Älskar sånna dagar 😊

Nu ska jag köpa snus till min man, japp han har fått nåt akut tillstånd som gör så han inte kan vara utan snus just nu. Men det går väl över 😄

Dax att dra, hare ✋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0