Ha ha ha!

Okey?!? Varför publicerade jag det förra inlägget?!
Ha ha ha!
Inlägget är skrivet i Thailand då vi var där i mars, men av nån konstig anledning publicerade jag det inte ( kanske hade jag inget internet då ) men valde att göra det nu :)
Bättre sent än aldrig som dom säger i Grekland!
Guuuuuh va skönt vi hade det ändå....ååååååh!
Aja, nå väl nu är det sommar och det är ju också bra ;)

Ja ni undrar säkert hur det kom sig att jag kikade in här?
Tro mig det undrar jag också?!
Kanske beror det på att boken jag läser är sääääämst och det här är snäppet roligare. Det kan också bero på att jag inte kan sova då jag sovit 2 gånger idag ( inget jag kan rekommendera ) och nu är jag pigg och kan inte sova. Chansen finns också att jag loggade in här för jag bara kände för det också?!
Alltså det jag menar är, man vet inte varför jag gjorde det.
Men kul är det :)

Just nu sitter jag ute i kvällsmörkret...eller jag föredrar kvällsljuset för det är ganska ljust ute trots tiden på dygnet.
Det är heller inte kallt ute.
Har precis gått en runda med man och hund, det var också nice.
Men nu sitter jag här och stirrar på himlen, den inte klara men som trots molnen iallafall är en himmel.
Ha ha ha!
Jag är sååååå filosofisk ibland ;)
På tal om hunden för Er som undrar så mår han trots sin sjukdom ganska bra. Han är väldigt trött, men det är mammas och pappas hund Eros också så jag hoppas att det inte är nå allvarligt <3
Dock har han haltat ett tag nu fast att han har käkat smärtstillande i 20 dar...stackars liten hund.
Ska ringa veterinären imorgon igen.

Nehe, antar att det får bli boken iallafall.
Här kan jag ju inte sitta hela kvällen?
Eller vad säger ni?

Tack och hej och på återseende :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0