...

Rubiklöst inlägg.
Det kan faktiskt vara svårt med rubriker ibland och just nu är ett sådant tillfälle.

För tillfället ligger jag i sängen och kollar runt på olika sidor, MÅSTE nämligen hitta en klänning till augusti. Gissa vad vi ska göra då 😊
Japp! Rätt gissat! Vi ska på bröllop 😃
Än så länge är det endast bröllop nummer 2 för vår del för i år, men vad som helst kan hända och jag har en känsla av att allt kommer att hända 😄
Men en klänning som sagt måste jag ha, NU....eller helst IGÅR!
Kom med tips 👍
Mr F's syster hittade minsann en klänning nu när hon var i Stockholm i helgen. Typiskt!!
Den var jätte fin 👌

Har innan sängen varit ute på en promenad, utan hund.
Han orkade verkligen inte gå 💛
Nu har han riktigt ont i tassen (leden) frågan är bara om han verkligen klarar av att vänta till nästa vecka på att få träffa en veteinär?! Tveksamt...
Träffade dock en gammal jobbarkompis på Carlströms chark då jag var där tidigare idag och köpte märg åt hunden. Hon gav mig numret till en sjukgymnast för hundar....var han sjukgymnast?! Hur som helst hon har iallafall gått till honom med sin hund som har problem med höfterna och han har gett henne instruktioner och tips på hur hon ska motionera sin hund osv. Jag tror att hunden får nån slags behandling på nå vis av killen också?!
Men jag måste kolla upp det innan jag lovar nåt.
Hoppas att han kan hjälpa oss med Gastons haltande.
Ringer imorgon.

Förutom det ovannämnda har jag även varit ut till Läkarmissionen på Bäckby idag. Dom hade 50% rabatt på ALLT! He he he....oooops jag shoppade mer "krimskrams" till hemmet 😁
Men vad ska jag göra??!! Jag älskar det!! Jag älskar krimskrams 😍
Ha ha ha!
Mr F tyckte dock att det jag hittade var fint så då är jag nöjd.
Men han sa också att jag borde sälja en massa annat som jag inte längre vill ha, så jag och Jasse lär boka loppisplats snarast.
Jobbar i helgen så det får bli nästa. Kom gärna förbi då och köp mitt gamla "krimskrams" 😄
Men jag kan tyvärr inte ge några "kompis-priser" måste ju ha råd med en massa nytt från loppisen med mig hem igen 😁

Efter shoppandet åkte jag och Jasse hem till henne och käkade. Vi hade köpt mat från Sturegatans pizzeria. Alltså helt ärligt, har ni käkat deras bröd? Men haaaaallåååå, det är så gott 😋
Beställer jämt en sallad och det gör jag bara för att få brödet, he he he.

På tal om bröd, nu måste hunden få mat och spruta.
Min söta hund! Tänk att han viftar på svansen när jag plockar fram kanylerna och flaskan med insulin (oj oj måste fixa ett nytt recept på insulin imorgon) 💛
Han är bäst ❤

Ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0