AAAAAAAAAAAAH!

Jag blir galen!!
Nu har jag ringt till 4 olika veterinärer, både i Västerås och i Stockholm och jag blev tusan i mig inte nå klokare 😱
Första kliniken svarade efter 52 minuter i kö, nästa väntade jag i 25 minuter sen meddelade dom att jag får ringa tillbaka senare. Nummer 3 hade telefontid mellan 8-9 och sen får man maila dom efter det. Och fjärde och sista kliniken var nog så överbelastad att där kom det inte ens några signaler 😒
Men jag har iallafall boket en preliminär tid 4/7.....vill inte vänta så länge så jag tänkte åka runt till dom som inte svarade och fråga över disk om tider. Smart va 😊

Tråkigt att inlägget började så...så...hmm...så HÅRT, men jag blev lite frustrerad hi hi hi 😊
Annars har det varit en bra morgon, solen lyser och jag vill åka och kolla på en cykel.
Ska även förbi Skultuna senare på eftermiddagen, men innan dess vill jag då hitta på nåt?

Ni undrar säkert varför jag inte är på jobbet?
Va?! Gör ni inte?
Jag är iallafall ledig nu i 5 dar, börjar jobba på torsdag igen.
Jobbar heltid under hela sommaren, japp jag ska jobba HELA sommaren. Tar semester då alla kommer tillbaka, hade blivit så tidigt för min del annars. Sen efter semestern är jag tillbaka på min ordinarie tjänsteprocent 👍

Vad ska nu hitta på i sommar då?
Nån som kommer att göra nå spännande?
Själv är inget ristat i sten här hemma, men nog alltid kommer vi att hitta på nåt. Har ju 5 veckor ledigt 😃😁😉

Iiiiiiiiiih! Min hund har en fästning, ska ta dän den och sen borsta honom. Jisses va han tappar hår 😄

Ha en fin dag, vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Verre

jag ska oxo jobba hela forbaskade sommaren.. :/ For ta semester i host och dra ivag ;) HEHE
saknar dig skrutt.. puss

2013-06-27 @ 14:36:28
URL: http://ensamstarkmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0