Kli kli...kli kli...host

Men haaaallå!
Kan det sluta att klia i halsen?
Nej det spelar ingen roll om jag dricker vatten....jag blir mållös 😒
Och trött på mitt egna ljud *host*

Ni kanske undrar vad jag gör vaken?
Inte?!
Men jooooo!
Lite nyfikna är ni väl 😄
Vi har varit över hos Mr F's kusin och kollat på film....jag somnade 😴
Så nu ligger jag här, helt klarvaken 😳
Dumma mig!
Har jätte ont i höfterna.
Somnade nämligen på deras soffa och jag och Mr F delade på den ena soffan och var därför tvungna att ligga typ sked eller ja vi låg nog sked och efter att jag vaknat hade jag en sådan värk i båda höfterna.
Jag brukar få det ibland och då måste jag ligga på rygg en längre stund för att inte ha så ont.
Känns redan lite bättre efter att vi gått hem och jag nu har legat på rygg i 1 timme.

Ska försöka sova igen.

Goooo natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0