Torsdag

Haaaallå?
Heeeeej 😃
Nej så pigg som jag verkar är jag faktiskt inte...är hur trött som helst...
Har varit ute med hunden inatt, han kom och väckte mig.
Stackarn var jätte kissnödig.
Helt ärligt det går verkligen inte att ge honom nått annat än sin mat.
Han fick ett ben igår, ett märgben och som sagt så fick man springa inatt.
Stackarn 💜

Igår var vi ute hela långa dagen!
Jag åkte till Solna vid 11 och kom hem igen till 20:45.
Jisses vilket fint väder vi hade!
Tog en 2 timmars promenad vid Pampas Marina där vi såg en massa djur. Gaston smög på getterna och ponnysarna ha ha ha, sen åt vi lunch. Efter det städade och tvättade vi bilarna som för övrigt är lika smutsiga igen efter 100 meter på E18 😒
Till slut blev det pannkakor och sen hem till tv:n och kollade på Mia på Grötö.
Vid halv 9 låg temperaturen fortfarande på 6 plus grader här i Stockholm, det är grejer det 😎
Hoppas att det håller i sig!
Ser lite molnigare ut idag, men man vet aldrig.

Ska snart gå upp eller jag går upp så snart jag skrivit klart.
Har mycket att göra, bara att sätta igång 💪

Vi kan höras lite senare, heeeeejsan 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0