Sitter

Tja!
Sitter i soffan, har precis käkat mat. Det blev persiskt 😊
Tog bilen till Akalla där det ligger en rätt schysst persiskrestaurang faktiskt. Nu har jag som sagt ätit och börjar därför också att bli trött....matkoma nästa 👍

Idag har jag gjort massor och ingenting. Låter det lurigt? Det är det också...
Men på nåt sätt går tiden så fort här i Stockholm, det säger bara "svish" så är ens ledighetöver.
Men jag ska inte klaga, har varit ledig i 1 vecka nu 😉
Så imorgon är det jobb som väntar, längtar!
Ha ha ha! Trodde aldrig att jag någonsin skulle säga en sån sak 😄
Men faktum är att det är sant!!
Jag gillar mitt jobb så mycket att jag faktiskt längtar till att gå tillbaka.
Så ska alla känna 💜

Nu ska Mr F sätta tänderna i sin kyckling, ska gå och fråga om jag får smak...jag menar, ska gå och titta när han äter 😜
Sen ska vi kolla klart på "Django" och sen ska jag dra mig mot Västerås.

Puss så länge 💋


Kommentarer
Postat av: Hanna

ÄNTLIGEN ett inlägg :P hahaha

PUSSSS <3

2013-02-20 @ 22:29:02
URL: http://hanniebanani.blogg.se
Postat av: Natta

Ha ha ha 😄
Hanna jag är bara här för att jag inte hade nå bättre för mig 😜
Näääääh, skoja!
Jag kan ju försöka slinka in med nåt lite kortfattat när tiden finns 😊

Puuuuuss ❤

2013-02-21 @ 09:55:04
URL: http://nattanami.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha bra!!! Alltid kul att läsa din blogg! :) PUSS och saknar dig!

2013-02-24 @ 19:50:11
URL: http://hanniebanani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0