Morrn morrn

*GÄSP*
God morgon på Er 😃
Sovit gott?
Det har jag 😊
Dock sover min vänster arm än och det verkar inte som om den hade några planer på att vakna i första taget.
Guuuuh va jag har drömt inatt, minns då inte vad men jag minns att jag har drömt en del.
Mr F säger att han sällan drömmer, jag drömmer då varje natt.
Gör ni?
Vad beror det på?
Livlig fantasi?
Ha ha ha! Nej det tror jag inte, men kanske att det är en combo med nå annat.

Tänkte gå upp, käka och packa min väska till träningen.
Börjar ju inte förrän 14 så egentligen har jag ju inte så bråttom, men jag kan ju byta vilo-ställe.
Jag kan ju lägga mig i soffan en stund istället 😉

Nu börjar min arm också att vakna, det är ju great.

Jisses va snö det har kommit inatt 😳
Det får för min del gärna vara snö, men det behöver inte komma mängder mer.
Tycker att det räcker för nu.
Kan ju vara skönt och kul för barnen om det finns snö under sportlovet å andra sidan....
Men jag tror att det här räcker för dom också 😉

Nej, nu kliver jag upp!
Äter frukost framför tv:n och sen hittar jag på nåt.
Måste städa undan en hel del kläder som ligger och skräpar i sovrummet, tråk.
Nåt som inte är tråk är att jag har fått brev från min bästa V eller ska jag säga Hertiginnan av Gagnef så vet väl alla vem jag talar om!!
Ha ha ha!!
Bästa Verre ❤
Att få handskrivna brev är det roligaste som finns, hi hi hi.

Men Verre, NAMI?!
Ja, ja jag vet det sitter i än mitt gamla efternamn och det gör inget.
Jag har ju bara varit gift i 2 år nu i sommar, men det gör inget.
Ha ha ha 😄
Älskar Dig ❤

Neeeeeej, upp ska jag!!
Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: V

hahaha det tankte jag inte ens po!! Fy skams po mig!! HAHAHA
PUSS! <3

2013-02-27 @ 16:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0