Jösses

En sån dag!!!!
Har sprungit omkring sen klockan ringde vid 5:30 imorse, så nu är jag trött.
Jobbade till 16 idag, dom andra gick hem vid 14 men inte jag inte 😉
Nääääh, jag körde på in i det sista. Enda in i kaklet!
Stämplade ut 16:08 och drog mig sakta men säkert mot gymmet.
Där sprang jag 5 km på 25 minuter och sedan körde jag lite "äs-övningar"....det är det enda jag gör 😎
Pallar inte med en massa maskiner och hej å hå, räcker med min stång och lite vikter, hejja 💪
Jag borde faktiskt vara grymt fit, men saken är den att när jag tränar så blir jag så jäkla hungrig 😳
Alltså JÄKLIGT hungrig!
Exempel, min dag:
* Frukost hemma vid 6
* Frukost på jobbet vid 8-9
* Frukt vid 10-11 ( om jag hinner )
* Lunch vid 12-13
* Frukt vid 15-16 ( kanske 1 macka också )
* Mat när jag kommer hem
* Kvällsfika innan läggdax
Eeeeeh.....fattar ni grejen?!
Jag käkar som bara den!!!!!!!
Jag äter MINST 6-8 frukter per dag!!!!!
Fy 17!!
Jag skäms 😁
Ska klämma i mig nån apelsin nu bara för det.

Just nu ligger jag hemma i kökssoffan och skriver, har även hunnit med ett ansiktsbad.
Kokade vatten och hällde i en kastrull, slängde en handduk över skallen och satt där under tills jag inte kunde andas längre.
Läpparna svullnade upp, men dom börjar återgå till normal size nu. Skönt!
Har jordens böld på snoken, ser utan att överdriva nu ut som Rudolf, Tomtens ren ni vet.
Fy!
Och ont som bara den gör det också 😞

Tänkte lägga mig i soffan en stund, tycker att jag förtjänar det.
Tycker inte ni?
Imorgon jobbar jag kväll, ska bli skönt.
Tänkte träna innan jobbet då, på tal om träna så måste jag hänga upp mina träningskläder. Borde tvätta dom också, stinker om dom är en underdrift.

Nu säger jag tack och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0