Tisdag=Ledig

Ute och går 2:a promenaden för idag, tänkte satsa på 1 timme nu runda nummer 2.
Pratade dock med Mr F och han påstår att bara personer över 55 har nytta av promenader...va?!
Kan det stämma?!
Det måste ju vara bättre att promenera än att ligga hemma i soffan fast Du har en ålder under 55?
- Ja, Du får ju frisk luft. Svarade han mig då.
Kul :S
Aja, hunden måste kissa och det är fint väder ute så jag går iallafall :)

Efter promenaden ska jag mot Tuna och käka nåt. Sen ska jag åka med Sorken och Oliver till frisören, frisören Fadia ;)
Jag ska "underhålla" den lille medan mamma färgar och klipper håret, det ska bli kul....för oss båda :D

Efter det ska jag iväg och träna. Om jag är taggad? Eh svårt att säga...
Vem orkar liksom? Men vem behöver liksom? Jo JAG! Jag måste!! Jag har varit sjuk i över 1 månad så nu tusan lär jag komma igång igen!
KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMPAAAAAAA!!

Ungarna är aktiva idag, tipspromenarer och orientering!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0