Ooooh YES!!

Hahahaha!
Men HEEEEEJ :D
Alltså jag vette tusan vad jag håller på med?!
Vad gör jag här?!
Ja, kanske är det inte så himla konstigt att jag är HÄR då
det här faktiskt är MIN sida ;)
Förklarar väl en hel del!
Shit vad jag svamlar, som vanligt eller vad säger Ni?
 
Aja, vart ska jag börja?
Ingen aning?!
Det var sååå sjukt längesen jag var HÄR!!
Kan inte fatta :D
OMG!! Blir nästan lite sentimental....
Nääääh, nu får jag ge mig !!
 
Nej, men ärligt talat så har jag tänkt om lite...
Eller närmare bestämt så tänkte jag om igår och anledningen till
att jag tänkte om beror på min vän Veronica eller
för Er som känner henne under namnet Hertiginnan av Gagnef.
Det är tack vare henne jag tog upp det här med skrivandet igen....eller
tar upp och tar upp, jag skriver då det passar liksom.
Hur som haver så har min Bästa V och hennes söta G flyttat :(
USCH vilken förlust för mig och hela landet Sverige!!
Hon har iallafall lovat mig att skriva på sin blogg så ofta hon bara kan
( hoppas att Du inte känner nån press nu V ;) ) och då är dett väl inte mer än rätt
än att jag uppdaterar henne känner jag <3
Puuuuuuss Verris !!
 
Ja, som ni kanske förstår har det hänt en heeeeeeeeel del sen sist, men
jag orkar ta mig 17 inte dra upp ALLT just nu....eller alls?!
Jag menar HUR ska det gå till?!?!?!
 
Det här inlägget kommer att bli kort, det är faktiskt redan slut.
Ska nämligen käka och sen ut med jycken på en
låååååååång promenad tillsammans med grannen :)
 
Puss och hej från mig!
Förresent kul å se dig <3
 

Kommentarer
Postat av: Verre

nu har jag bloggat vannen :) haha Jobbade for forsta gongen igor so har inte haft internet.
men fron och med nu, do jaklar ;) haha
saknar dig fina!! <3
PUSS!!

2012-10-28 @ 14:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0