Zzzzzz

Åh....jag är trött, hungrig, dregglig ( ;) ) och så smakar det blä i min mun....
Kan jag inte bara få sova vidare?!
Ha ha ha! Har dock legat och dragit mig sen halv 6 så jag borde inte känna så här. Jag borde vara pigg och gla och skutta runt, kanske gör jag det snart?!

Ska dricka lite the nu så smaken iallafall försvinner ur min mun. Torka bort mitt dreggel och klä mig, för sen väntar jobbet.

Åååååååh! Idag är näst sista dagen för Marre på jobbet! Hur ska det gå för mig när honom slutar :(
Tusan!! Jag kommer att sakna henne massor! Marre och jag började samtidigt på Operation tillsammans med 2 andra tjejer så vi 4 har kommit varann väldigt nära och nu ska hon sluta. Hon har fått ett nytt jobb, ett jobb som är ett kliv i rätt riktning för hennes del då det förhoppningsvis leder till hennes "slutdestination" Förlossningen. Jätte glad för hennes skull, mindre glad för vår skull som blir av med vår söta Marre.
Men jag överlever nog, he he he hon och jag har nämligen en deal så jag är inte bitter, inte fullt ut iallafall ;)

Efter jobbet blir det spinning!
Tjoohoo! Eller inte ;)

Nu!! Upp ur sängen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0