Varmare

Kvart över 7 kom han och väckte oss...
Jag drog mitt strå till stacken och nu är vi ute och går.
Tänkte gå förbi Coop och köpa färskt bröd och mjölk.
Solen skiner idag, tror dock inte på någon sommarvärme för det men det är ju alltid bättre än regn :)
Tur att jag hoppade vinterjackan ;)
Varmt om fötterna dock i stövllar...

Vet ni vad jag var med om igår? Det var bland det rysligaste jag någonsin sett!
Jag var på väg mot Stockholm igår kväll ungefär vid halv 9 utanför Sigtuna ser jag i min ögonvrå hur nånting stort kommer farandes genom luften. Tittar åt min vänstra sida och ser hur en bil voltar och skruvar dig flera varv i luften innan den flyger över räcket och hamnar i en bergvägg. Det slår gnistor om bilen och det känns som att tiden står stilla....
Eftersom bilen befinner sig mot riktningen Västerås och jag Stockholm kan jag inte göra mer än att ringa 112.
Några minuter senare möter jag ett antal brandbilar, ambulanser och polisbilar.
Hoppas att ingen blir arg nu utan missförstå mig rätt, men tänk ändå vilken tur att bilen for över räcket åt "rätt sida". Hade den här bilen hamnat på vår körbana hade nog sannolikheten varit stor att fler bilar blivit inblandade i smällen.
Hoppas att personerna i fråga trots omständigheterna mår bra <3
Usch....

Nu ska jag in på Coop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0