Tv

Tittar på tv, Halv åtta hos mig :)
Borde egentligen inte kolla på det blir ju så himla hungrig av all mat som visas :(
Ha ha ha! Är sugen på kinamat, tar nog en sväng förbi centrum efter programmet tror jag. Gott ska det bli!

Var ute med Guss för en liten stund sedan, utan att överdriva nu men när jag är ledig brukar jag och Guss promenera var 3-4 timme och det gör jag oftast med nöje ;)
Lite tråkigt när det regnar, men annars går jag gärna med min Söta.
Måste ju ta igen all förlorad vi mister när jag jobbar ;)
Hur som helst när vi var ute nu senast stannar en tant framför mig och Guss medan han står och kissar och säger:
- Stackars lilla dig, det ser ut som om det var dagar sedan Du var ute och kissade sist.
- Näh, kära Du vi var ute för mindre än 3 timmar sedan, men min hund har diabetes så han kissar mycket.
- Jaha! Stackars liten då...
Tro mig HON är inte den första och absolut INTE den sista som undrar och ställer sig och kollar på oss när vi är ute.
Mr F säger att jag inte ska bry mig, men när folk står och pekar blir jag ledsen :(
Dom tror säkert att jag missköter hunden så in i vassen. Men om sanningen ska fram kunde inte Gaston ha det bättre än hemma hos oss :cool:
Han är vår bästa <3

Har även ätit morotskaka idag...igen! Den var mycket godare idag, det brukar oftast vara så att allt smakar bättre dagen efter. Ja kanske inte allt, men mycket.
Ska nog ta en bit till tillsammans med en kopp te.

Vad har ni gjort idag? Nå kul :)
Jag har varit i centrum och handlat lite, blev strumpor, trosor och en vanlig svart cardigan.
Fattar inte vart mina kläder tagit vägen?! Saknar en massa där hemma, strange :S

Nu ska jag dregla lite över maten på tv:n.

Ciaoo!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gussi har det sjukt bra hos er och de som inte inser det är dumma i bollen!! <3 puss

2012-05-18 @ 20:19:30
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: V

G kunde inte ha bättre "föräldrar" <3!!!

Ni är bäst!

Älskar dig!! Puss!

2012-05-18 @ 21:24:51
Postat av: Emma

Folk är idioter tyvärr! men du vet att du är bästa hundmamman!

2012-05-18 @ 22:03:43
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Natta

Ni är BÄST <3

Pussar i mängder på Er :-*

2012-05-18 @ 22:16:56
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0