Tuna

Tralalaaaaaa :D
Sitter vid bordet hemma hos min mamma och pappa, har precis käkat.
Innan dess tog jag en låååång varm dusch, jag älskar att duscha!
Men jag tror att jag tycket att det fortfarande är skönare att sova ;)

Ska snart åka hem igen, gå med hunden och efter det åka förbi jobbet och lämna tillbaka en skiva som jag lånat av en arbetskamrat.
Har glömt den hela veckan och imorgon är jag ledig så jag lovade att jag skulle komma förbi.

Ledig imorgon som sagt, vette 17 vad jag ska hitta på. Helst nada ;)
Vi får se.

Nu ska jag prata lite med dom här hemma.
Tråkigaste vädret fortfarande....
Hur ser prognosen ut till helgen?


Kommentarer
Postat av: emma

Skivstång spin med mig såklart!

2012-05-10 @ 21:00:28
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0