Torsdag em

Jaha, då har jag städat, diskat, sorterat tvätt och ätit
soppa :)
Flexade idag så det är därför jag hunnit med en del och dessutom
har jag varken make eller hund hemma och då går allt
så mycket snabbare ;)
Snart blir det spinning på Rocklunda, tänkte vila lite nu fram tills dess.

Har haft en bra dag på jobbet, var inne på ryggsalen och där
var jag inne fram till 1.
Blev en lång dag på sal, men en kort dag på jobbet.
Imorgon har jag en ännu kortare dag, slutar 14:00 och sen
är jag ledig!!
Har fortfarande inte bestämt om jag ska gå på jobb-festen imorgon?!
Det är många som ska gå tydligen, men jag funderar än....

Nu vill jag vila, vi ses snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0