Snart så...

Snart är äntligen helgen här....igen ;)
Imorse när klockan ringde visste jag inte riktigt vart jag var, när jag insåg att jag var hemma i sängen undrade jag varför klockan ringt? Jag ska väl inte jobba idag? Efter en stund kom jag på att jag skulle det och att det äntligen var fredag, tills jag kom på att det bara var torsdag än...
Ja, jösses va snurrigt det blev både för mig och Er.
Men nu är jag uppe och ute med hunden, lite småkyligt. Kan man ha mössa än? Vantar kan man väl ha? Jag cyklar ju trots allt.

Guh va grönt det har blivit överallt! Hur har ni stackare det med pollen?

Idag slutar jag 4, tänkte kolla om det fanns nå lediga cykelpass.
Hoppas!
Om inte finns det ju 2 fulla tvättkorgar här hemma som väntar på mig :S

Var det där en fågel eller visslade nån på oss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0