Snart så

Nu sitter jag här och väntar på att Guss snart ska få sitt käk. Kom preciiiis in genom dörren, så jag drar mig för att ge honom sitt för då måste han ut igen...
Bläääää....jag kreverar snart :S
Är så förbaskat trött, hela dagen har jag vandrat omkring som i en vakuumförpackad bubbla och bara velat somna för en stund. Föreställ Er en hängbro, that's how I feel.

Annars? Jag åkte hem till Tuna och käkade samt tvättade. Då var det gjort och nu slipper man tänka mer på den saken ;)

Har hängt med Jasse sen jag slutade, vi har haft skoj.
Hon fick tiden att gå :)

Åh nu står Guss här och tittar på mig, han vill ha kvällsmat.

Bilden nedan är från tidigare ikväll, Guss kikar ut genom bakrutan under den långa bilförden.

Ja, jo! Han haltar inte längre?!?! Konstigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0