Not fun

Alltså jag är så himla trött :S
Idag är det då 17 i mig inte kul nånstans att kliva upp....
Kom hem halv 1 inatt och var inte i säng förrän kvart i och idag märks det om jag säger så.
Är ute med Guss nu, förhoppningsvis får jag lite energi av den friska luften.

Hade ju inte gjort så mycket om jag var ledig även idag, kolla vädret liksom. :)

Igår hade jag jätte trevligt! Vi åt god mat i trevligt sällskap i en jätte mysig miljö. Restaurangen vi var och åt på ägs av Mr F's barndomsvän och hans fru, Matilda heter den och ligger i Täby. Åk dit vettja, Ni kommer inte bli besvikna :)
Idag har dom dessutom uteterass-premiär! Måste dit fler gånger.

Igår badade Guss, första doppet för i år. Dock inte sista ;)
Vi var ute närmare 3 timmar igår med honom, blev ioförsig utlåsta men iallafall. 3 timmar är 3 timmar och det märktes.

Nu ska jag hem och borsta tänderna.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2338707/images/2012/pic_200854369.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0