Lugna luggen

Jag och Guss är ute och vandrar. Alla stressar iväg till jobbet och här går jag och Guss i ett mycket behagligt tempo :)
Vi tittar på alla som har bråttom, speciellt hunden ;)

Idag händer inte mycket, ska ta det lika lugnt som jag gör alla andra lediga dar i mitt liv. Tänkte dra in till centrum och kolla lite i butikerna, vill in på Gina. Dom har tydligen släppt sin lite exklusivare kollektion och jag hoppas på att fina ytterligare en dress till bröllopet i september :)
På tal om bröllop måste jag ta och börja fixa junibröllopets outfit, stryka klänningen, putsa skorna och leta reda på en väska. Snart är det dax <3

Nu ska vi börja röra oss hemåt, ha en fin dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0