Kvällspromenad

Ute med Guss :)
Där hemma puttrar soppan på spisen, det blir korvsoppa! Fy 17 va den soppan är god! Mmmm I love it :)

Klockan är snart halv 10 och än är det ljust, väldigt ljust.
Härligt.
En mindre härlig sak är att det blir så otroligt ljust i sovrummet så tidigt och då kan jag inte sova.
Får köpa en rullgardin eller en sån där "ögonbindel" för det kommer inte funka då det blir ännu ljusare och ännu tidigare.

När jag kom hem efter jobbet städade jag och efter en stund kom Jasse förbi på cykel.
En stund senare skulle Guss ut igen så vi tog bilen och stack långt ut på landet där han kunde få springa av sig lite. På väg hem handlade vi och nu är soppan som sagt snart klar :D

Jo! Attans bananer va arg jag är! Har fått en P-bot på bilen!! Grejen är den att jag skulle kunna betala den om det fanns NÅN anledning, men det gör det inte. På boten står det att jag ej har giltigt tillstånd, men där tog dom fel! Ringde företaget nu i eftermiddag och frågade varför jag ska betala in pengar till dom när inget är fel? Tjejen tittade på fotot vakten tagit och sa att hon skulle skicka ärendet vidare för hon förstod inte heller. HA!! Jag har rätt! Men tro mig dom kommer att komma med en sån dålig ursäkt att öronen mina förmodligen kommer att trilla av, men nog tusan kommer jag bli tvungen att betala....det är min tur :S

Nu börjar mitt batteri ta slut, vi syns när vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Verre

dom ska fasen inte få komma undan så skäll ut dom ordentligt!!! dom jäklarna.. känns som om de bötar bara för skojs skull..

Hörru caracola, du e grym! <3

2012-05-02 @ 22:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0