Kväller

Ligger i sängen. Har kikat runt lite på nätet, vill ha nya skor...NU!!
Träning-/promenadskor att ha ute liksom. Har eller hade, det är ett hål framme i tån på mina Asics men typ ett par nya sånna vill jag ha. Eller ett par Air Max, är helt förälskad i dom <3
Kommer att köpa ett par, i smyg ssschhhh ;)
Tro mig Mr F kommer INTE att märka att jag har nya skor, utan det är mamma som kommer att göra det och då åker jag på stryk :(
Ha ha ha!! Lika mycket stryk får jag om Jasse ser dom...
Åh va svårt!
Har eller hade ett par Reebok Easy toon, men igår när jag gick omkring på ICA Maxi hörde jag ett konstigt ljud. Det lät som typ pyspunka. Vände foten upp och ner och jo visst var det min sko som pös. Den där kudden/kullen under skon har det gått ett litet hål i och nu läcker pjuken :S
Typiskt!! Nej jag måste ha nya skor!!

Annars? Nada. Var iväg på pulsspinn, skönt att svettas en massa.
Efter det for jag till Tuna och åt och nu är jag här, hemma.
Nu håller mina ögon på att gå i kors och det är ett gott tecken på att jag kommer att somna snabbt ;)

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0