Kväll

Tittar på 2 1/2 man på tv :)
Det är snart slut och DÅ ska jag gå och lägga mig, blir en tidig kväll men jag är trött som bara den så det ska nog gå bra ;)

Idag har jag inte gjort ett smack, ja mer än att ha städat då...och lagat mat, men annars har jag setat på min rumpa och spelat på Ipaden hela dagen. Har ni spelat spelet "Drew something" ? Ha ha ha! Det är jätte kul, synd bara att man är så taskig på engelska :S
Men å andra sidan lär jag ju mig en hel del nya ord genom att spela det här spelet. Det blir som ett sånt där spel för barn där dom ska lära sig skriva, räkna och läsa ;)

Omg! Idag skulle jag sola ( det gick åt skogen ) en snabbis tänkte jag. Väl på plats höll jag på att svimma, 5kr/min kostade det!! Ja, jag tycker att det är dyrt!! Hur som helst tänkte jag att om det smakar så kostar det ;)
Dessa solarium var utrustade med ALLT!! Först och främst var det röststyrt, en kvinnoröst guidade en igenom allt man gjorde.
- Hej och välkommen till din solning bla bla bla.
Solariet hade också mp3 spelare, vattenstrålar som "vattnade" en under soltiden, aroma massage och aroma oljor som doftade osv osv.
Coolt!!
Jätte coolt!!
Eller inte...
Tusan innan jag hade hunnit göra alla mina val i solariumet hade soltiden tagit slut?!
Fy 17 vad man är oteknisk :(
- Tack för att Du valt att sola med Oss, hoppas att Du är nöjd med resultatet och välkommen åter!
Tack!! Men nej tack!!
Gick därifrån lika genomskinlig som innan :S
Ha ha ha!!

Nu är programmet slut!
Tack och hej för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0